lørdag 28. november 2009





2 kommentarer:

  1. Kjære Helene.
    Så moro å lese!Du ser ut til å finne deg til ret
    te hvor du enn kommer!!Nå har jeg skrevet en kommentar til Petter også.Og nå skal jeg skrive en til Olve også.Dere skriver jo så festlig alle sammen!!!Lykke til videre kjære deg.Vi savner deg vet du.I dag kjøpte Susanne 4 adventskalendere.Husket litt sent at de er bare 3 nå.Dere er kjempeflinke til å jobbe.

    SvarSlett
  2. Ja Helene.Nå har jeg ringt n ggr på det tlf.nr du oppgav.Får bare fransk tlf.svarer,uansett når jeg ringer.Jeg er vist kravstor som tror at vi kan nå deg til og med i Afrikas regnskog!!Ha det godt Helene og hils Miriam.Har ringt Olves mor og fått adresse til jul(norske skolen) og sender julepakken i morgen.Skal tro om den kommer frem!!KLEM.

    SvarSlett